Färgade mina naglar

Hej bloggen! jag är superglad idag och är på bästa humöret. Vet ni varför? Som ni vet att jag har haft matteprov i måndags och det var skittt svårt. Men idag när läraren kom (vår matte lärare) så hade hon med sig pappret för provet och sa jag har rättat provet då började mitt hjärta dunka så snabbt att jag ville se om jag blev godkänd. Hon ropade var och en och fick hämta sitt prov sen så ropade hon upp mig och sa grattis jag blev hur glad som helst för att jag trodde inte att jag skulle bli godkänd fastän jag pluggade så jag blev så glad att jag mådde så bra haha. Men i allafall så satt jag igår och målade mina naglar, färgade dem rosa men det kanske inte syns att det är rosa.
Hur har er dag varit?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0