Senaste månaden SUCK

Hej bloggen! Den senaste månaden så har jag verkligen mått dåligt på grund av mina prov och läxor som jag har haft.:( speciellt den här veckan så har jag verkligen mått dåligt och har inte kunnat sova bra. Jag vill inte berätta hur många prov jag har haft för att ni kommer inte ens och orka läsa inlägget då. Jag har längtat tills idag för har verkligen behövat att vila ut mig. Idag så ska jag verkligen vara hemma och vila ska kolla på min favorit serie supernatural. Nej snö är här jag vill inte ha snö för det kommer hända massa snöstorm under vintern och bilar kommer bara kracha med varandra. Jag har kollat på nyhetern att en lastbil i Skåne har krachat bilden var så hemskt. Men i alla fall så ska jag vila ut mig idag ska läsa många bloggar som jag inte har hunnit och läsa under senaste månaden. Juste på måndag så har jag ingen skola WOHO för att det är betygskonferans. Men kommer sitta hemma och vara rädd för att veta vad min betyg är haha. Det är så skönt att nu är det helg och på måndag ingen skola haha är så glad att jag får slippa skola på måndag. Haha har berättat massa saker i denna inlägg!
Här får ni en bild på när jag pluggade för några veckor sen.
När har ni betygskonferans?


Kommentarer
Postat av: samgirl

Oohh.....jag tycker så synd om dig vad jobbigt det måste vara!!!
Supernatural bästa serien :-D
Hoppas du får jätte bra betyg♥

2013-12-08 @ 14:15:14
Postat av: Frida ♦

Vi har ingen betygskonferens vad jag vet. :/ Den här veckan har varit jättejobbig för mig med. Hoppas du får bra betyg! :)

Svar: Tack så mycket jag hoppas att du får också Bra betyg:)
None None

2013-12-13 @ 16:22:42
URL: http://imm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0