Crazy days

Hej bloggen! jag vet att jag inte har bloggat på ett tag nu men jag hade väntat tills idag så att jag tänker starta om och blogga idag för ni vet så har jag haft massa plugg och jag har inte hunnit med bloggen och sånt. Men i alla fall igår så var det avslutning för mig för de här terminen. Jag fick mina betyg och är så glad att jag har klarat mitt mål som jag hade planerat att få. Jag är supernöjd över mig själv och det var en fantastiskt dag igår. För ett par dagar sen så köpte pappa löpband som jag alltid har önskat mig. Det är så att jag behöver förbättra min kondition för att min kondition är superdålig allts när jag har sprungit i 2 minuter så blir jag trött. Så pappa köpte den så att jag kan förbättra min kondition.
Så ser den ut haha gjorde flash i min mobil för att det är så mörkt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0