Låg uppdatering!

Hej bloggen! jag vet att jag inte har uppdaterat så bra men ni vet varför. Jag har haft denna vecka bara plugg och kommer ha nästa vecka prov, på måndag har jag prov i engelska och på onsdag så är det so prov. Jag har haft det så jobbigt för att jag hinner inte och plugga faktiskt det är för mycket men vad ska man göra annars istället för plugget. Det är betygen som bygger upp din framtid och man måste kämpa för att bli det som man vill ha. Jag vill bli en läkare och jag tänker kämpa så hårt för att bli det, så jag kanske inte hinner uppdatera så mycket idag men jag kommer göra tidsinställda inlägg. I stället för att bloggen ska stå kvar så tänkte jag göra en frågestund, förra gången som jag gjorde frågestund så var det ingen som kommenterade så jag hoppas att denna gång kommer ni att fråga det som ni vill och jag kommer svara så snabbt så möjligt. Nu är det och bara köra igång med frågor och kommentera i detta inlägg om era frågor som ni har till mig.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0