5 SAKER DU INTE VISSTE OM MIG

 
Jag tycker om matte så mycket!!! Det är så roligt att sitta och plugga matte men ibland så finns det kluriga frågor som man behöver fundera extra mycket på.
 
Jag HATAR potatismos alltså när dem gör potatismos i skolan eller hemma så kan jag inte äta jag får ta något annat istället och jag kan inte heller lukta det är så äckligt.
 
Min favorit serie är spn (supernatural) den är den perfekta serien för mig och jag rekomenderar att ni ska kolla på den om ni vill.
 
Jag sover kl 10-11 jag skulle vilja sova kl 9 för att vakna så att jag är pigg men jag är van vid att sova vid den tiden det är faktiskt jobbigt för mig. haha!
 
Jag tycker om att ställa frågor till folk det är så roligt att jag sitter och ställer och dem svarar på frågor så man lär känna varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0