5 SAKER DU INTE VISSTE OM MIG

                              
 
I morgon ska jag träffa min bästis och vi kommer ha superkult har inte sätt henne på lläännggee. Har saknat henne mycket!
 
 
Jag kollar hela tiden på filmer och serier kan inte låta bli tv:n tycker att ddet är roligt varje film slutar börjar jag kolla på en ny film.
 
 
Jag har alltid hatat skola för att jag tycker att det är skit jobbigt och tråkigt. Varje gång jag vaknar så säger jag inte skolan igen!!!
 
 
Jag tycker om att spela i min mobil och lyssna på musik tycker att jag mår bättre när jag lyssnar på musik.
 
 
Min favorit färg är blå önskar att mitt rum var blå, men mitt rum är grön alltså jag har tapet som är ljus grön.
 
 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Man mår bättre av musik! :)

2013-07-05 @ 00:00:06
URL: http://nattstad.se/bymelli
Postat av: Lina

Sv: Jag hittar oftast bilderna på weheartit. Men jag sätter ihop dem som "inspirationsbilder" själv. Med texten och så :)

2013-07-05 @ 00:00:42
URL: http://linawestrins.blogg.se
Postat av: emma

Man mår bättre av musik!

2013-07-05 @ 01:27:16
Postat av: Jared padalecki<3

Haha!!! Gillar du att titta på serie jag me!!
Har du sätt supernatural bästa serien nånsin<3

2013-07-05 @ 23:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0